Sunday, November 13, 2011

wahai blog tempatku mengadu

wahai blogku

maaf kerana hanya mencarimu saat aku punya masalah

tapi aku kisah apa

aku yang punya blog, aku punya suka la.

kali ni blog, ada masalah baru.

saya disekat daripada membaca blog orang.

mengapakah saya disekat?

apakah natijahnya jika saya membaca blog itu sehingga disekat daripada membacanya..

saya pun tidak tahu...

tapi, bagi menghormati permintaan tuan penulis blog itu, maka saya tidak membacanya..

wahai blogku,

banyak rahsia aku yang kau simpan.

segala draft2 post yang tak jadi diblog,

segala2 draft2 yang aku rasa terlampau tidak sesuai yang aku delete,

bagus kau blog,

pandai jaga rahsia.

sebenarnya, saya dah tak ada idea untuk tulis

post pertama sejak sekian lama tidak update,

begini rupanya.

damn..

No comments: