Friday, February 19, 2010

kenapa makin kurang neh?

post yang saya tulis semakin kurang bulan demi bulan. last month, hanya satu post.

Bulan ini bakal menerima nasib yang sama..

Apa sudah jadi pada keazaman untuk menulis?

Saya penat sebenarnya.

Ada masalah akademik sampai dah tak sempat nak fikir nak tulis apa.

Dah berhenti berfikir kejap pasal masalah disekeliling..

Asyik sibuk pasal masalah sendiri.

Di kesempatan ini saya ucapkan tahniah kepada diri sendiri sebab masih tak meninggal dunia setelah masalah2 yang terpaksa ditangani.

Thanx a lot Allah.

nasib baik la saya ni orang Islam.

Ada la tempat nak bergantung when all else fail..

Mungkin bila ada lebih banyak duit, hidup akan lebih bahagia?

Mungkin.

Yang penting, satu daripada kekosongan saya dah berisi. Bukan perut. kekosongan lain.

Thanx Allah sebab tolong banyak dalam nak selesaikan masalah2 ni.

Sekarang ni kena mencari jalan bagaimana nak bangun subuh sebelum Ansari (room mate), dan kejut dia pulak bangun subuh.

Tension betol asyik dia je kejut.

Kalau bangun pukul 6, pukul 5.45 dia dah bangun dulu.

Kalau bangun pukul 5.45, dia dah bangun pukul 5.38.

Kalau bangun pukul 6.30, memang sah2 dia dah kejut awal2 lagi la.

Kesimpulannya?

Banyak perkara makin kurang dalam hidup.

Ibadat, Ilmu, Duit, etc2.

Semoga bertambah semuanya lepas ni.

3 comments:

Hfz A. said...

haha.
aku tahu kekosongon tu apa.

ammar lorh said...

salam bro!...
hehe....lame xdgr kisah....
ade blog rupeye ko....
ridhu ade blog x?
hak3x...
pe cer kash??
akoo ni ammar..
ko ingt akoo agey tak?
kui3x.....

nurulhusnazubir said...

xsempt erhh...lepak2 = dating dgn ehem2..sempat je..~:P
haha...try bgun pkul 4..huhu..sah jd cm zombi esok tuh..