Saturday, September 5, 2009

Komen dan Syorkan blog

Saya sudah diinvite untuk menjadi penulis dalam blog Sekolah saya dulu.

Maka 5 minit lepas, saya dah hadiahkan satu post untuk blog itu.

Ikut nasib.

Kalau dah ada orang nak ambik kisah, bagusla blog tu.

Harapnya ramai yang kisah.

bukan apa, kalau dulu, punya kawan baik, lepak satu dorm, sekarang janganlah dilupakan.

Blog tu masih dalam pembangunan.

Macam Pembangunan Wilayah Iskandar dan macam2 lagi block2 ekonomi kat negara kita ni.

Saya tergelak gembira macam ayam bila membaca blog "hilang Punca"

Saya dikritik sahabat saya Mochi kerana baru tahu kewujudan blog tu.

Takpe Mochi, blog aku baru nak naek. kau tengokla.

Tapi, saya suka baca tulisan brader Pipi.

Sebab saya gelak bila baca.

yang baru lepas putus cinta, fail exam, kena khianat kawan, kena pecat kerja, dah tiada duet, kereta rosak, dibenci keluarga, batal puasa secara tidak sengaja, tak sahur pagi, hilang keyakinan diri, tidur lewat, banyak kerja, jealous dengan mereka yang baru balik bazar ramadhan, dan lain-lain

Mereka-mereka di atas ini saya syorkan untuk bukak blog "hilang punca" agar reda sedikit tekanan yang mereka hadapi.

Lek suda..

1 comment:

hafiz lala~ said...

yeah!
pipi best!
hahahaha