Sunday, February 20, 2011

The Yes Man List

Yes Man

Yes
1. saya memang suka makan

2. mak saya memang suruh saya kuruskan badan

3. saya memang pemalas belajar

4. saya memang suka bersuka ria

5. saya memang cuai

6. saya memang sukakan wanita

7. saya memang berharap jadi lebih kacak

8. saya memang bencikan manusia bodoh tak berfikir

9. saya memang bodoh tak berfikir

10. saya memang sayangkan diri sendiri

11. saya memang nak jadi kaya

12. saya memang harap orang ingat saya cool

13. saya memang yakin saya cool

15. saya memang suka duduk dalam bilik hotel yang selesa

16. saya memang bencikan manusia celaka

17. saya memang nak ambil lesen kereta

18. saya memang nak sembuh daripada penyakit sekarang

19. saya memang nak pukul orang sekali sekala

20. saya memang berharap orang cari gaduh

21. saya memang nak hidup bebas

22. saya memang nak pergi melancong ke pantai yang bukan di malaysia dan cantik

23. saya memang nak pergi pantai yang cantik di sabah dan sarawak

24. saya memang nak lari daripada tanggungjawab

25. saya sayang keluarga saya

26. saya memang mahukan rumah sendiri yang paling selesa dalam dunia.

27. saya memang go with the flow dan berharap akan ada perempuan yang akan jadi makwe saya sekali lagi.

28. saya memang tak suka manusia yang ingat dia tahu semua perkara

29. saya memang benci manusia yang tak boleh senyap sekejap dan dengar pendapat manusia lain

30. saya memang rasa sunyi kadang-kadang

31. saya memang mahukan kemampuan teleport dan wolverine.

32. saya memang tak suka bila ahli politik ingat rakyat bodoh.

33. saya memang tak suka rakyat yang bodoh.

No comments: